Laureaci 62. edycji StandOUT. Beautyworld 2018

Wydarzenia

31 maja 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubaj - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce.

Do finału 62 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 22 polskich wystawców targów Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23. edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.

Fakt, że plebiscyt odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy.

Stoiska finalistów StandOUT. Beautyworld 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania - odwiedziło 450 osób. Dziękujemy za Państwa głosy!

Najładniejszymi stoiskami Beautyworld 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm:

  1. Miejsce - ELFA PHARM POLSKA
  2. Miejsce - Mia Calnea
  3. Miejsce - Neo Nail

Beautyworld 2018 wyjątkowe targi. Większość stoisk polskich wystawców zachwycała, budując niezwykle pozytywny wizerunek całej polskiej marki kosmetycznej na świecie.

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe StandOUT. Beautyworld 2018 przyznane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, otrzymały firmy:

Wyróżnienie Honorowe - Bell
Wyróżnienie Honorowe - Verona Products Professional
Wyróżnienie Honorowe - Bielenda Kosmetyki Naturalne
Wyróżnienie Honorowe - Polish Investment & Trade Agency

Wyróżnienie Honorowe - NACOMI Natural Cosmetics
Wyróżnienie Honorowe - Joanna Cosmetics Laboratory

Wyróżnienie Honorowe - Beaver Cosmetic Group

Wyróżnienie Honorowe - Resibo

Wyróżnienie Honorowe - INTERTON

Wyróżnienie Honorowe - YOPE

Wyróżnienie Honorowe - Oceanic SA

Wyróżnienie Honorowe - DEKORGLASS DZIALDOWO SA

Wyróżnienie Honorowe - HEAN

Wyróżnienie Honorowe - FARMONA

Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Dubaju!

Partnerem 62. Edycji StandOUT. było Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Patronat Medialny: WirtualneKosmetyki.pl, Agencja Public Relations OKK i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. W dotychczasowych sześćdziesięciu jeden edycjach plebiscytu oddano ponad 136 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.