31 maja 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubaj - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce.
Do finału 62 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 22 polskich wystawców targów Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23. edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
Fakt, że plebiscyt odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy.
Stoiska finalistów StandOUT. Beautyworld 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania - odwiedziło 450 osób. Dziękujemy za Państwa głosy!
Najładniejszymi stoiskami Beautyworld 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm:
- Miejsce - ELFA PHARM POLSKA
- Miejsce - Mia Calnea
- Miejsce - Neo Nail
Beautyworld 2018 wyjątkowe targi. Większość stoisk polskich wystawców zachwycała, budując niezwykle pozytywny wizerunek całej polskiej marki kosmetycznej na świecie.
Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe StandOUT. Beautyworld 2018 przyznane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, otrzymały firmy:
Wyróżnienie Honorowe - Bell
Wyróżnienie Honorowe - Verona Products Professional
Wyróżnienie Honorowe - Bielenda Kosmetyki Naturalne
Wyróżnienie Honorowe - Polish Investment & Trade Agency
Wyróżnienie Honorowe - NACOMI Natural Cosmetics
Wyróżnienie Honorowe - Joanna Cosmetics Laboratory
Wyróżnienie Honorowe - Beaver Cosmetic Group
Wyróżnienie Honorowe - Resibo
Wyróżnienie Honorowe - INTERTON
Wyróżnienie Honorowe - YOPE
Wyróżnienie Honorowe - Oceanic SA
Wyróżnienie Honorowe - DEKORGLASS DZIALDOWO SA
Wyróżnienie Honorowe - HEAN
Wyróżnienie Honorowe - FARMONA
Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Dubaju!
Partnerem 62. Edycji StandOUT. było Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Patronat Medialny: WirtualneKosmetyki.pl, Agencja Public Relations OKK i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.
StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. W dotychczasowych sześćdziesięciu jeden edycjach plebiscytu oddano ponad 136 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.