"AD POLSKA" WYSTARTUJE W 2023 ROKU

DesignWnętrza

Jeszcze w tym roku pojawi się na rynku polska edycja "AD" wydawana przez Domio Publishing Polska na podstawie umowy licencyjnej z Condé Nast. "AD Polska" będzie 10. edycją "AD" na świecie.

"AD Polska" ukaże się równolegle w wersji drukowanej i online z innowacyjnymi treściami stworzonymi, by dostarczać inspiracji w zakresie architektury i wnętrz. Misją "AD Polska" na wszystkich platformach będzie prezentowanie najpiękniejszych domów i wnętrz charakteryzujących się wyjątkowym designem, kunsztem i dbałością o szczegóły, a także dzielenie się wiedzą i poradami ekspertów w zakresie dekoracji wnętrz i aktualnych trendów. "AD Polska" zaprosi swoich odbiorców do inspirujących domów i wyjątkowych nieruchomości oraz zaprezentuje niezwykłe doniesienia z całego świata, jednocześnie poświęcając uwagę pracom wiodących architektów, projektantów i rzemieślników.

"AD Polska" będzie wydawana przez Domio Publishing Polska. Założyciele firmy mają ponad 15-letnie doświadczenie w wydawaniu tytułów lifestylowych, modowych i wnętrzarskich, takich jak "Elle", "Harper?s Bazaar", "Elle Decoration" i "Cosmopolitan" na rynku ukraińskim, a także udane projekty z Society of British and International Design w Ukrainie. "Jesteśmy bardzo podekscytowani zbliżającą się premierą polskiej edycji "AD". "AD" to wyjątkowe wydawnictwo na polu architektury, projektowania i wyposażenia wnętrz. Wierzymy, że nasze doświadczenie i wiedza w tej dziedzinie pomogą nam zapewnić odbiorcom inspirujące treści, spostrzeżenia i wiedzę na temat projektowania i stylu życia" - mówi Nataliya Dunayska, wydawca i dyrektor generalny Domio Publishing Polska.

"AD Polska" pokierują osoby z dużym doświadczeniem w wydawaniu ekskluzywnych tytułów lifestylowych i wnętrzarskich, w tym Agnieszka Gruszczyńską-Hyc jako redaktor naczelna i Oksana Sogor jako dyrektor ds. cyfrowych. Zespół będzie miał siedzibę w Warszawie. "Pojawienie się "AD Polska" jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i designu. Jestem przekonana, że prezentacje najlepszych osiągnięć światowego designu w połączeniu z selekcją doskonałych polskich projektów i sztuki pozwolą nam przyciągnąć i rozwijać grupę odbiorców zainteresowanych treściami premium oraz informować ich o rosnącym rynku dóbr luksusowych i wzornictwa." - mówi Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna "AD Polska".

Pierwszy numer "AD Polska" planowany jest na jesień 2023 r. Magazyn będzie dwumiesięcznikiem. Zarejestruj się na architecturaldigest.pl

**** "AD Polska" będzie wydawany na podstawie umowy licencyjnej pomiędzy Condé Nast i Domio Publishing LLC. Dział licencjonowania mediów Condé Nast wydaje edycje ikonicznych marek globalnej firmy medialnej we współpracy z lokalnymi partnerami na całym świecie.