OKK! design

Czym jest OKK! design

OKK! design to cykl spotkań szkoleniowo-konferencyjnych skupiających się wokół dobrego wzornictwa, zapoczątkowany w 2012 r., którego autorką jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK!. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z tą tematyką. Tworzy idealną przestrzeń do poszerzania wiedzy i kompetencji, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm kierujących swoje produkty do branży archite -ktonicznej. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli mediów.

12. edycja OKK! design

04.09.2017 r.
13:00

place image

ul. Mysia 3
Warszawa

Tematy poruszane na spotkaniu

wzornictwo

projektowanie wnętrz

architektura

najnowsze trendy

wnętrza publiczne

nowoczesne technologie

Uczestnicy

Architekci i projektanci wnętrz, designerzy i twórcy wzornictwa przemysłowego, managerowie firm związanych z branżą wnętrzarską, dziennikarze pism lifestylowych i branżowych, blogerzy, wykładowcy akademiccy, trendsetterzy, autorytety w dziedzinie projektowania

Właściciele znaczących pracowni architektonicznych, lub pracownicy zajmujący stanowiska kreatywne w studiach projektowych, mający decydujący głos w kwestiach doboru technologii i materiałów stosowanych w projektach

Mieszkańcy dużych miast

Osoby w wieku 20 - 50 lat

Miłośnicy dobrego wzornictwa, zainteresowani architekturą, nowymi technologiami, modą, sportem, kulturą i sztuką. Świadomi konsumenci

Czym jest OKK! design

OKK!

OKK! Agencja Public Relations założona w 2011 r. przez Olgę Kisiel-Konopkę z wykształcenia specjalistkę PR i filologa.
OKK! jako jedna z pierwszych w kraju wyspecjalizowała się w obsłudze marek z branży wnętrzarskiej, architektonicznej i wzorniczej. Pomaga im w tworzeniu skutecznej komunikacji oraz utrzymywaniu pozytywnych relacji z opiniotwórczymi mediami, blogosferą oraz architektami i projektantami wnętrz. Zajmuje się organizacją najróżniejszych eventów: seminariów, szkoleń branżowych, spotkań branżowych, śniadań i konferencji prasowych, debiutów i premier marek oraz produktów, pokazów mody, wystaw itp.