Kamień w roli głównej, czyli spotkanie prasowe w Centrum Cosentino Polska!

Wydarzenia

12. września, w podwarszawskim Parzniewie, odbyło się śniadanie prasowe, które oficjalnie otworzyło Centrum Logistyczne hiszpańskiej firmy Cosentino, produkującej powierzchnie architektoniczne z andaluzyjskich kamieni. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów, a także goście specjalni - Vanessa Feo, zarządzająca komunikacją marki oraz Influencerka - Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako minimaliving.

Grupa Cosentino jest rodzinną firmą kamieniarską, ale o globalnym zasięgu. W lutym 2018 roku, w podwarszawskim Parzniewie, powstało pierwsze w Polsce Centrum Logistyczne przedsiębiorstwa, oficjalnie zaprezentowane mediom 12. września br. Ambasadorami marek, składających się na ofertę Cosentino, są: amerykańska supermodelka - Cindy Crawford oraz hiszpański tenisista - Rafael Nadal.

W zorganizowanym przez agencję OKK! PR wydarzeniu udział wzięli dziennikarze i przedstawiciele blisko 20. redakcji. Event podzielono na trzy części. W pierwszej z nich Miguel Sierra - Dyrektor Generalny Cosentino Polska oraz Aneta Konowrocka - Koordynator Marketingu, przybliżyli gościom wizję i misję firmy, a także marki składające się na jej ofertę, czyli - Silestone, Dekton oraz Sensa.

"Dlaczego otworzyliśmy Centrum Cosentino Polska? Zależało nam na tym, aby stworzyć kamieniarzom przestrzeń, w której będą mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Dzięki takiemu podejściu zapewniamy różnorodną i kompleksową ofertę, ale zebraną w jednym miejscu - naszym Centrum Logistycznym" - Miguel Sierra, Dyrektor Generalny polskiego oddziału.

"Jest to niezwykle ważny i przełomowy moment dla polskiego oddziału marki. Otwarcie Centrum umożliwi nam rozwinięcie działań firmy, których istotnym elementem będą kroki, mające na celu wzmocnienie świadomości Cosentino w Polsce. Do współpracy zapraszamy media, architektów, jak również przedsiębiorstwa z obszaru architektury, wystroju wnętrz i technologii." - Aneta Konowrocka, koordynator marketingu firmy.

Po skończonej prezentacji goście oprowadzeni zostali po bibliotece kamienia, gdzie przygotowywane i przechowywane są produkty marek hiszpańskiego przedsiębiorstwa. Przedstawiciele mediów mieli okazję zobaczyć pracę zespołu od "kuchni" i dopytać o poszczególne kolekcje.

W harmonogramie wydarzenia uwzględniono również warsztaty kreatywne, które poprowadziła Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako @minimaliving, influencerka, blogerka, dziennikarka. Profil Kasi na Instagramie śledzi ponad 200 tysięcy obserwujących. Dziennikarze mieli okazję zarówno posłuchać o technice robienia dobrych zdjęć, jak i wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Efekty artystycznych zmagań można podziwiać na Instagramie pod hasztagiem #CosentinoPolska.

Całemu wydarzeniu towarzyszyły przysmaki prosto z Iberii, serwowane przez hiszpańskich kucharzy, którzy zadbali o podniebienia wszystkich uczestników.

Więcej informacji o Grupie Cosentino oraz jej markach na stronie: http://www.cosentino.com/